Veelgestelde Vragen

Algemene vragen
Kan ParkandWash ook contact opnemen met ons bedrijf?

Met alle plezier contacten wij uw facilitair beheerder. Geeft u ons de contactpersoon en wij regelen ”Het Nieuwe AutoWassen” op uw locatie.

Algemene vragen
Ik heb een algemene vraag?

Mail ons via info@parkandwash.nl of bel met 06 28 22 88 73

Algemene vragen
Is ParkandWash onderdeel van een keten?

Nee, wij zijn een kleine duurzame onderneming, gestart eind 2015 met het wassen van auto’s op locatie en voornamelijk werkzaam in Amsterdam, dit is ook onze thuisbasis. Natuurlijk staan wij open voor nieuwe locaties ook buiten 020.

Algemene vragen
Waar vind ik een telefoonnummer van ParkandWash?

Ons telefoonnummer is 06 282 288 73 en is ook te vinden op onze contactpagina.

Algemene vragen
Hoe werkt het waterloos auto wassen eigenlijk?

Wij sprayen / vernevelen een oplossing over uw auto en nemen deze af met microvezeldoeken. Hiervoor gebruiken wij gemiddeld 1½ Ltr water voor nodig. 

Algemene vragen
Is er een kans op krassen / hoe veilig is dit autowassen

Onze wasmethode en gebruikte producten veroorzaken geen krassen in onze specialistische handen.

Algemene vragen

Over onze producten
Hoe maken Probiotica dan schoon?

Onze producten zijn opgebouwd uit micro-organismen, enzymen en zuiver water die organische vervuiling omzetten in natuurlijke producten zoals water -en koolstofdioxide. Deze organismen focussen zich op de gewenste locatie en versnellen het natuurlijke reinigingsproces. De bacteriën die wij gebruiken produceren enzymen welke organische stoffen afbreken, als het ware in kleine stukjes ‘verkappen’, en die kunnen op hun beurt dan verteerd worden door de goede bacteriën. De micro-organisme behoren tot de groep van positieve bacteriën, deze hebben een pH van waarde 7 en zijn dus neutraal, met andere woorden niet agressief. De bacteriën zijn in staat olie, kalk en roest af te breken en het verwijderen van organische vervuiling op verschillende typen materiaal zoals staal, aluminium, inox, glas, tegels, beton, enz. ©eba-e2c

Over onze producten
Wat zijn precies Probiotica?

Probiotica zijn ‘goede’ bacteriën die helpen je darmflora in evenwicht te houden zodat je gezond blijft. Ditzelfde principe geldt ook zo voor onze producten. Bacteriën planten zich voort door zich in tweeën te delen. In optimale omstandigheden kunnen bacteriën zich elke 20 minuten delen. Sommige soorten zelfs elke 10 minuten. In 8 uur kan, onder gunstige omstandigheden, één bacterie 16 miljoen ‘kopieën’ van zichzelf hebben gemaakt! Zodoende, ondanks dat we bij het woord bacterie vaak aan ziektes denken, zijn er dus ook goede bacteriën die ons helpen en hier werken we heel graag mee samen!

Over onze producten
Mijn dashboard en panelen zijn dof is daar een oplossing voor?

Ja wij kunnen deze met onze niet vette diep reinigende kunststof reiniger, een behandeling geven zowel in als exterieur.

Over onze producten
Welke ruitensproeiervloeistof gebruiken jullie?

Wij gebruiken hiervoor de standaard vloeistoffen zoals deze bij automaterialen winkels te verkrijgen is. Deze vullen wij aan als Zomer of Wintervulling. U kunt dit met of zonder wasbeurt laten bijvullen. Deze vloeistoffen zijn niet milieuvriendelijk, het alleen (af)vullen zonder wasbeurt kost  € 7,50.

Over onze producten
Zijn al jullie producten milieuvriendelijk?

Ons Waterloos Autowasmiddel is 100% milieuvriendelijk. En bijna al onze producten en gebruiksmaterialen zijn milieuvriendelijke of duurzaam en komen van onze met zorg geselecteerde leveranciers. Alle andere door ons gebruikte middelen zijn tenminste biologisch afbreekbaar. Dit geldt echter niet voor b.v. de Ruitensproeier vloeistoffen en RainX® of Nano Glas Coating.

Over onze producten

Over onze diensten
Maken jullie mijn auto helemaal Showroom Shine?

Bijna. Wij zorgen dat uw auto er weer schoon uitziet en fris ruikt, een showroom behandeling kost veel tijd en heeft een totaal ander prijskaartje. Maar alles is mogelijk dus vraag gerust naar de mogelijkheden. Wij zullen u dan een passende offerte / prijsvoorstel doen.

Over onze diensten
Wordt de kofferruimte ook gereinigd?

Uiteraard maar alleen als deze leeg is! (gebruikszaken daargelaten als stroomkabel, paraplu pechhulp art. etc.) Maar de kofferruimte is enkel een opbergplek en wordt daarom ook zo behandeld. Schoon=Schoon

Over onze diensten
Verzorgen jullie ook het lederen interieur van mijn auto?

Ja wij hebben speciale lederverzorging producten waar wij uw stoelen en interieur mee reinigen en verzorgen. Dit is te boeken als Pakket no 3 of als losse behandeling.

Over onze diensten
Mijn auto is behoorlijk vies met klonten modder, wassen jullie deze wel?

Wij wassen uw auto mits mogelijk bijna altijd, echter zal hier een toeslag voor doorberekend worden. Wij beoordelen dit altijd ter plaatse indien u twijfelt. Hierna zal een extra bijboeking van u gevraagd kunnen worden, of wij versturen een factuur achteraf.

Over onze diensten
Ik ben Off Road gegaan met mijn auto, wassen jullie deze wel?

Helaas wassen wij deze vervuiling niet van uw auto met ons was systeem, het is er simpelweg niet voor geschikt. Wij adviseren dit eerst globaal af te spuiten in bv een wasbox. Deze zijn ook milieuvriendelijk door het hergebruikte water. Uw facilitair beheerder is u ook dankbaar.

Over onze diensten
Kan ik de binnenzijde van mijn sportvelgen ook laten reinigen?

Ja een aantal klanten met een Porsche laten deze velgen ook aan de binnenzijde reinigen. Wij brengen bij deze behandeling ook een beschermende waxlaag aan. (velg buitenzijde)

Over onze diensten
Verwijderen jullie ook honden haren uit de bekleding?

Ja dit doen wij ook maar berekenen hiervoor afhankelijk van uw de mate van vervuiling een extra toeslag. (vanaf € 16,50)

Over onze diensten
Reinigen jullie het gehele interieur?

Wij reinigen bij al onze was pakketten BASIC het interieur. Stofzuigen alles goed en lappen de ramen. Vegen de modder van deurpanelen en stoelen met een vochtige doek. Wij reinigen/legen echter geen (as)bakjes of verwijderen spullen uit de deur-opbergvakken, dit alleen op uw verzoek.

Over onze diensten
Kan ik ook mijn auto laten poetsen?

Natuurlijk is dat mogelijk, maak daarvoor een afspraak zodat wij u een op maat gemaakt prijs voorstel kunnen doen.

Over onze diensten

Over onze service
Wassen jullie ook busjes of kleine vrachtauto's?

Ja natuurlijk alles is (bijna) mogelijk. Hiervoor kunt u contact opnemen met ons via info@parkandwash.nl wij zullen dan een passend prijsvoorstel aan u doen.

Over onze service
Wassen jullie ook Scooter of Motorfietsen

Als wij op een locatie zijn ontvangen wij deze vraag weleens, Adhoc is het mogelijk echter voor enkel een scooter of motor komen wij niet op een locatie. Dit i.v.m. onze aanrijdtijd en verwerking tijd, een wasbeurt zou dan teveel gaan kosten voor U. Infomeer dus gewoon ter plaatse bij ons.

Over onze service
Ik moet mijn auto inleveren bij de leasemaatschappij heeft u daar een speciaal pakket voor?

Ja, dit hebben wij genaamd ons LeaseBack Pakket dit is een INTERIEUR en EXTERIEUR reiniging met extra aandacht voor de details. Uw auto ziet er weer stralend uit en kan zo retour… De gemiddelde leasemaatschappij vraagt voor een auto-inlever schoonmaak al gauw € 150,00tot € 250,00. Bij ParkandWash verzorgen wij dit vanaf € 59,50 !!!*krassen verdwijnen dat kan enkel d.m.v. een polijst behandeling, dit vergt meer tijd en hiervoor kunnen wij u een passend prijsvoorstel doen. 

Over onze service
Ik ben niet tevreden over het resultaat en nu?

Wij horen ook graag als u niet tevreden bent met het resultaat. Mail of bel ons en wij zullen in overleg altijd een passende oplossing vinden.

Over onze service

Boekings vragen
Komen jullie ook aan huis wassen?

Deze services bieden wij niet aan, echter in overleg en op afspraak komen wij wel b.v. in uw privé ( VVE) garage uw auto(‘s) wassen/poetsen. Bel of mail ons voor een passend prijsvoorstel.

Boekings vragen
Kan ik 's avonds ook mijn auto laten wassen?

Op dit moment nog niet maar als uw locatie geopend is kunnen wij dit verzorgen. Wij zullen hiervoor wel een toeslag doorberekenen.

Boekings vragen
Is het mogelijk op zaterdag mijn auto te laten wassen?

Wij wassen alleen de bedrijfsauto’s van de locaties op zaterdag. Omdat de meeste kantoren toch gesloten zijn en wij zo voldoende ruimte in de week hebben voor u. Op afspraak is echter veel mogelijk, informeer daarom gerust naar de mogelijkheden.

Boekings vragen
Kan ik ook voor volgende maand al boeken en daarvoor een datum reserveren?

Ja dat kan door eenvoudig te boeken in ons systeem, dit kan tot 3 maanden vooruit.

Boekings vragen
Ik heb een datum geboekt maar heb toch liever een andere kan dat?

U kunt uw wasbeurt ook op een andere datum laten uitvoeren. Dit wijzigen is kosteloos. Stuur ons een mailtje of bel……

Boekings vragen
Ik wil een toevoeging aan de boeking doen kan dat?

Natuurlijk reply gewoon uw boekingsbevestiging per mail en geef aan wat de toevoeging/opmerking is.

Boekings vragen
Kan ik een voorkeur tijd opgeven?

Wij houden rekening met uw wensen, echter een specifieke tijd kan niet ingepland worden. Tijdens het boeken kan indien dit beschikbaar is dit aangegeven worden in een tijdsblok van 1. de hele dag aanwezig 2. van 8:00 tot 13:00 aanwezig of 3. van 13:00-18:00 aanwezig. Vermeld uw extra verzoeken in het veld opmerkingen bij uw boeking.

Boekings vragen
Hoe laat wordt mijn auto schoongemaakt?

Wij werken van 08:00 tot 18:00. Een exacte tijd kunt u niet opgeven wel kunt u bij uw boeking een tijdsblok opgeven, tussen deze gelegen tijden maken wij dan uw auto schoon. Speciale voorkeuren? Zet het bij de opmerkingen in uw boeking. Wij houden altijd rekening met uw wensen, mocht het niet lukken dan hoort u dat op tijd.

Boekings vragen
Als mijn auto klaar is, krijg ik daar dan bericht van?

Ja u ontvangt een sms bericht of e-mail als uw auto gewassen is, hierna kunt u de sleutel weer afhalen bij de receptie.

Boekings vragen
Ik wil een afspraak wijzigen hoe moet dat?

Dit kunt u doen door uw boekingsbevestiging te mailen naar ons en uw nieuwe keuze hierin aan te geven. Wij zullen deze z.s.m. aan u bevestigen.

Boekings vragen
Kan ik mijn afspraak annuleren / afzeggen?

Annuleren is mogelijk tot op de dag voor de wassing en wij betalen u het aankoopbedrag terug. Echter bij een annulering op de dag van afspraak of no show zijn wij genoodzaakt om € 14,50 door te berekenen. Dit omdat wij onze tijd speciaal voor u gereserveerd hebben. Wij zullen indien de wasbeurt online is geboekt / betaald is dit hiervan aftrekken. Heeft u de wasbeurt nog niet betaald, dan u ontvangt een betaal verzoek hiervoor.

Boekings vragen

Financiele vragen
Kan ik ook achteraf betalen?

Natuurlijk dat is geen probleem, indien gewenst kunnen wij u een factuur nadien sturen welke per bankbetaling binnen 10 dagen moet worden voldaan. Nieuwe klanten welke niet op een locatie werken (gasten) vragen wij om de eerste wasbeurt te pinnen, hartelijk dank voor uw begrip.

Financiele vragen
Kan ik mijn wasbeurt Pinnen?

Ja, u kunt op locatie bij ons ter plaatste een pinbetaling doen. Geef tijdens de boeking bij betalingen aan dat u wilt pinnen op locatie. Wij accepteren ook alle kaarten Wireless.

Financiele vragen
Heeft ParkandWash ook Autowas abonnementen?

Nee, wij merken dat onze klanten liever de volledige keuze vrijheid hebben. Dus Op dit moment niet maar als hier toch behoefte aan blijkt te zijn zullen wij dit uiteraard heroverwegen.

Financiele vragen
Ik heb vragen over mijn (maand) factuur?

Reply uw factuur e-mail met de vraagstelling en wij zullen hierop z.s.m. reageren.

Financiele vragen
Accepteert u ook iDEAL betalingen?

Ja, u kunt deze keuze maken in het betaalscherm. Deze betaalmethode is veilig en gratis voor u als klant.

Financiele vragen

 

Neem (vrijblijvend!) contact op

Heeft u een vraag, of direct interesse? Neem contact op, of boek direct - in maar 4 simpele stappen - een wasbeurt!